Szekciófoglalkozások

13:00-14:30: Szekciófoglalkozások/I.

I/1. Tanárok kollaboratív tanulása digitális eszközökkel támogatva (Tempus Közalapítvány, EFFECT projekt)
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: Tóth Mózer Szilvia és Farkas Bertalan Péter
(Kazy 304.)

I/2. Applikációk és digitális játékok alkalmazása a tanórán
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: Rausch Attila
(Kazy 215.)

Előadók:
Szabó Norbert: Zenesziget – egy zenei készségfejlesztő applikáció bemutatása
Tóth Lászlóné Kati: Tankockák a matematikai kompetenciák fejlesztésére
Bognár Amália: Digitális játékok, elemek felhasználása humán tantárgyakban

I/3. BYOD – mobil eszközök használatának lehetőségei a tanórán
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: B. Tier Noémi
(Kazy 311.)

Előadók:
Nagy Noémi: Digirodalom
Havassy András és a II. Rákóczi Ferenc Gimnázium diákjai: Interaktív BYOD bemutató

I/4. Módszertani kérdések és válaszok a digitális eszközök alkalmazásához
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: Szegedi Eszter
(Kazy 115.)

Előadók:
Novák Károly: Online tanulási terek
Éder Márta: Fejlesztő értékelés digitálisan
Jakubek Renáta: Le a papírral, oldjuk meg online!
Kovács Krisztina – Farkas Róbert: Webkurzus – egy online tanfolyam evolúciója
Nagy Regina: A digitális kompetencia fejlesztésének támogatása – Digitális Oktatási Stratégia

I/5. Internetbiztonság és médiatudatosság
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: Fehérvári Anikó
(Kazy 312.)

Előadók:
Domonkos Katalin: A kontextuális tényezők hatása az online zaklatás szereplőire  Lévainé Müller Katalin: Az iskolai és online bántalmazás megelőzése – bemutatkozik az ENABLE program
dr. Baracsi Katalin: A digitális világ új veszélyei
Nagy Krisztina: Hogyan tanítsunk álhírekről?
Fülöp Hajnalka: Mi a szerepe a digitális szülőnek ma?

I/6. Jó gyakorlatok a humán tantárgyak területén
Szekció koordinátora/szekcióvezető: Szekszárdi Júlia
(Kazy 314.)

Előadók:
Molnár Gábor Tamás – Gonda Zsuzsa: Líraszövegek értelmezése és elemzése digitális térben
Antaliné Miss Lilla: Arany 200 – avagy amikor a diák a tartalomalkotó
Haba Anikó – Steklács János – Bóna Judit – Németh Géza: Online szövegértés fejlesztése kiskamasz (10-14 éves) korban
Gyurcsik Péter: NEU56APP – Legyél Te is ’56 hőse!
Szőnyi Andrea: Digitális oktatás személyes történetekkel: az IWitness platform

14:45-16:45: Szekciófoglalkozások/II.

II/1. Digitális Pedagógus Díjazottak bemutatkozása
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: B. Tier Noémi és Farkas Bertalan Péter
(Kazy 303.)

Előadók:
Tusorné Fekete Éva: Inter-Aktívan!
Gergelyi Katalin: Nyomozz és írj!
Guba András: Vízben az erő! – Vízgazdálkodás, árvízvédelem, vízenergia-hasznosítás
Vit Olivér – Biczó Márk – Solymosiné Bakcsi Vera: E.N.G.L.I.S.H.: English for net, grammar, language, informatics, software and hardware
Mgr. Henzel György: Felkészülni! Vigyázz! MARS!

II/2. Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban
Szekció koordinátora: Szekszárdi Júlia és Fehérvári Anikó
Szekcióvezető: Lanszki Anita
(Kazy 115.)

Előadók:
Benedekné Fekete Hajnalka: Történetek kódolva
Lanszki Anita: A digitális történetmesélés tanulástámogató és közösségépítő szerepe a nevelési-oktatási folyamatban
Molnárné Kövér Ibolya: A digitális történetmesélés alkalmazása a történelem -és társadalomismeret tanításában
Gulya Nikoletta: Környezettudatosság fejlesztés a természetben, digitális eszközökkel, avagy  békamentés digitális történeten
Péter Ágota: A digitális történetmesélés alkalmazása a DÖK munkájában
Leiner Károly: Csetlő-botló történetek – SNI-sek a virtuális világban
Gulya Nikoletta: “Life of a Banknote” Angol nyelvű digitális történetek nyolcadikosoktól

II/3. Szimuláció és videójáték alkalmazása az oktatásban
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: Szekszárdi Júlia
(Kazy 313.)

Előadók:
Bíró Dániel: CO-GAME – A kulturális örökség oktatása videojátékokkal
Boda Márton Attila: Szemléletformálás új generációs üzleti szimulációkkal

II/4. Jó gyakorlatok a természettudományos tantárgyak területén
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: Szegedi Eszter
(Kazy 314.)

Előadók:
Barsy Anna: Zsebfizika, avagy mire jók a mobileszközök a matematika és fizika órákon
Együd Bence Norbert-Kriska György: Digitális mikroszkóp és mobiltelefon együttes használata szaktanteremben és terepen
Hömöstrei Mihály – Pesthy Sándor Gergely: Programozható fizika – Fizikaszakkör Arduino mikrokontrollerrel
Tömpe László: Okostelefonnal való kooperatív tanulás a térbeli tájékozódási készség fejlesztése érdekében, avagy térképismereti séta a Ferencvárosban

II/5. BeeTheBest: gamifikáció és fejlesztő értékelés
Szekció koordinátora / Szekcióvezető: Rausch Attila
(Kazy 215.)

Előadók:
Székely Dániel – Barbarics Márta: A motiválás jövője